#1 Skrevet Juli 20, 2012 Er det noe spesielt jeg må huske eller passe på når jeg nå skal bytte "bomba"? Mvh Daniel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 20, 2012 Få ut trykket ved å bremse til det er steinhardt.. (duh..) Bytter du hydraulikkvæske samtidig (må vel det..) så pass på å lufte skikkelig. (er annen tråd om dette på forumet) Mange tror man må lufte bremser etc. etterpå også, men de to systemene har ikke noe med hverandre å gjøre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 21, 2012 Noen som kan finne link til tråden om hvordan jeg får luftet systemet der? Kan søkt litt, men funnet nada:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 21, 2012 Jekk opp bilen framme slik at begge hjula er oppe frå bakken, fyll servo olje og sving til begge sider. Fyll på igjen og gjenta til nivået ikkje synker lenger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 21, 2012 Takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 22, 2012 Jekk opp bilen framme slik at begge hjula er oppe frå bakken, fyll servo olje og sving til begge sider. Fyll på igjen og gjenta til nivået ikkje synker lenger. Skal ikke også bilen være i gang og lokket på servobeholderen være av ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 22, 2012 Bilen må være igang slik at pumpa går ja. Lokket er det vel lufting på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...