Anbefalte innlegg

Er det noe spesielt jeg må huske eller passe på når jeg nå skal bytte "bomba"?:)

Mvh Daniel

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få ut trykket ved å bremse til det er steinhardt.. (duh..)

Bytter du hydraulikkvæske samtidig (må vel det..) så pass på å lufte skikkelig. (er annen tråd om dette på forumet)

Mange tror man må lufte bremser etc. etterpå også, men de to systemene har ikke noe med hverandre å gjøre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan finne link til tråden om hvordan jeg får luftet systemet der?

Kan søkt litt, men funnet nada:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jekk opp bilen framme slik at begge hjula er oppe frå bakken, fyll servo olje og sving til begge sider. Fyll på igjen og gjenta til nivået ikkje synker lenger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jekk opp bilen framme slik at begge hjula er oppe frå bakken, fyll servo olje og sving til begge sider. Fyll på igjen og gjenta til nivået ikkje synker lenger.

 

Skal ikke også bilen være i gang og lokket på servobeholderen være av ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen må være igang slik at pumpa går ja. Lokket er det vel lufting på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.