#1 Skrevet Juli 20, 2012 Jeg har en Audi A6 2001 modell (2,4 bensin) med multitronic. Jeg har hatt litt problemer med at bilen fusket litt på lavt turtall, spesielt i oppoverbakker. Etter bilen nettopp har vært på service, og med oljeskift på girkassen er dette problemet vekke (Antakeligvis ny olje på girkassen som løste problemet). Men nå har jeg derimot fått et nytt problem. Når jeg har mye gasspådrag så fusker bilen. Jeg antar at dette kan være LMM som er gåen? Hvor finner jeg den? Noen som kan fikse et bilde av motorrommet og markere hvor den ligger? På ebay finner jeg bare de som er til TDI motorer til salgs. Er det ikke vanlig at det er et problem på bensinmotorene? Hvor finner jeg dem rimelige til min bil? Jeg må legge til at bilen ikke har denne nykkingen når jeg velger å gire manuelt. Kan det likevel være LMM som er problemet? Av og til når bilen står på tomgang så kan du se at turtelleren går litt opp og ned. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 20, 2012 Om du søker Audi A6 2,4 LMM på Google bilder så finner du svaret....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 21, 2012 Her ser du hvor lmm er på den bilen. Du kan jo prøve å dra av kontakten til lmm mens bilen går, da skal du høre at turtallet forandrer seg. Sikkert ikke så dumt å ta en liten vask av gasspjeldhuset også, ofte at det samler seg mye sot her som kan foresake ujevn tomgang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...