#101 Skrevet Mars 29, 2015 Selge litt diverse PC deler: http://forum.vacn.no/showthread.php?274717-Diverse-PC-deler-GPU-er-RAM-PSU-DVD-RW-og-kabinett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet April 19, 2015 Någen som he ein billig cruisebil? Maks 15k, hels diesel, men kan ver bensin au hvis ann ikje e bensinslugar. VAG bil. fordel om den er veteran. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet April 21, 2015 Diverse bilstereo, spillere, frontsett, sub til salgs. http://forum.vacn.no/showthread.php?275261-Focal-frontsett-alpine-10-quot-sub-pioneer-spiller-og-alpine-spiller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet April 22, 2015 Eg (kånå) trenge ein gammale damesykkel, type 3-7gir. Helst DBS. Nogen så har noge så står å ruste i bestemor sitt vedsjul? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet Mai 1, 2015 (endret) SOLGT. NY Volkswagen (Bergamont) sportssykkel http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=58748024 Skambud ref. VACN mottas gjerne. + Fulgte med bilen, tysk kvalitet fra Bergamont i Hamburg. Verdi er oppgitt til 8000,- som stemmer bra med det google finner. Den er fortsatt pakket inn i papp som mine bilder viser, resten er lånte bilder. Bør hentes og besiktiges av kyndig kjøper, evt. VACN-expressen. Se annonse på finn.no: http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=58748024 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet Mai 4, 2015 Någen som he komplett front blekk til golf 1? Event någen som he ein de bruge som delebil som eg kan stjela frå. Hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet Mai 7, 2015 (endret) Yo Kjell, Eg brukte veng sin på min Gti. Eg blei overaska over kvaliteten og passform på denne! Det e någe av det bedre veng lage Ser at de har vedlikehold på webshopen deiras, men kosta vel rondt 1.5-2k 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet Mai 10, 2015 (endret) SOLGT. 3500,-. Noen som vil overta etter Hushovd? NY Volkswagen (Bergamont) sportssykkel http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=58748024 Skambud ref. VACN mottas gjerne. + Fulgte med bilen, tysk kvalitet fra Bergamont i Hamburg. Verdi er oppgitt til 8000,- som stemmer bra med det google finner. Den er fortsatt pakket inn i papp som mine bilder viser, resten er lånte bilder. Bør hentes og besiktiges av kyndig kjøper, evt. VACN-expressen. Se annonse på finn.no: http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=58748024 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet Mai 11, 2015 Yo Kjell, Eg brukte veng sin på min Gti. Eg blei overaska over kvaliteten og passform på denne! Det e någe av det bedre veng lage Ser at de har vedlikehold på webshopen deiras, men kosta vel rondt 1.5-2k [ATTACH=CONFIG]225004[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]225005[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]225006[/ATTACH] Kosta desverre 2644kr så då utgår det. Hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet Mai 11, 2015 Oi då har prisen steget siden eg handlet. 1100kr betalte eg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet Mai 11, 2015 Kjell, sjekka du med VACN rabatten? Ane ikkje kor stor rabatten e hos dei men kan jo vær det blir litt mer nice-price 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#112 Skrevet Mai 11, 2015 Nei, gjorde ikje det, bare nettpris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#113 Skrevet Mai 13, 2015 Någen som hei ei golf 1 ruda til overs? Trenge ikje ver perferct, bare uten sprekka så ann går gjennom eu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#114 Skrevet Mai 15, 2015 Ennå på jakt itte någen stola til caddyen. Någen som passe org fests hadde vært topp, men hvis ikje så e egentlig alt intr utenom bøttestoler. helst med understelle hvis det er mulig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#115 Skrevet Mai 15, 2015 Har nogen stoler som eg tror e fra corado, men ikkje heilt sikker. Usikker på tilstand 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#116 Skrevet Mai 15, 2015 Mulighet for å få tatt eit bilde? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#117 Skrevet Mai 15, 2015 Någen som har ei bensinpumpe eg kunne lånt for feilsøking? Mistenke den eg har ikke fungerer skikkelig. Bilen står spent opp i Dynapacken, så haster litt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#118 Skrevet Mai 15, 2015 Mulighet for å få tatt eit bilde? Kan fiksa når eg komme hjem, e i Mandal. De e uansett veeeldig billig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#119 Skrevet Mai 15, 2015 Då funke det nok veldig bra. Hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#120 Skrevet Mai 16, 2015 Trenge sikringsboks, någen som har ein ekstra. Dei eg har er desverre sitt bedre dager siden begge har ligget i regnvær/fuktig omgivelser. Er denne typen her jeg trenger: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#121 Skrevet Juni 17, 2015 (endret) Solgt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#122 Skrevet Juli 6, 2015 Kan du sende meg noen bilder med info og pris på pm Jonatan? Kjøper kun ting til skampris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#123 Skrevet Juli 6, 2015 Glemte den posten, som skrevet skulle jeg bare ha den til 1.juli. og da gikk den som et varmt hvetebrød. Hele østeuropa ville kjøpe:-P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#124 Skrevet Juli 6, 2015 Hehe, regna med det var en fare for det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#125 Skrevet Juli 10, 2015 (endret) Någen som he høyre plastbredder bak til golf mk1. Gti type. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...