Hvordan klistremerker og hvordan farge?

Anbefalte innlegg

Heisann, sitt å lure på om jeg skal sette klistremerker på min golf gti 99mod.

tenkte å sette det skrått på panstret, tenkte på hvit eller gull:) har sett veldig mye på autoart.no

men er det noen som har forslag? til hvordan jeg ksla sette de hvordan farge og eventuelt kor æ kan kjøpe.

eller om jeg ikke skal gjøre det: klø :

 

Takker for alle svar : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mitt forslag er å "sticker-bombe" .. Det er noe vi trenger mer av her i landet..

 

VW-logo over panser og skjerm eller vanlig tekst, da kan du like gjerne la være ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det heter "hvilke klistremerker" og "hvilken farge":)

 

Det du sikter til, er vel sikkert no alá det som var "poppis" på 90-tallet, med f.eks et VW-merke halvt på panseret og halvt på skjermen? I mine øyne er det fortsatt kulere enn "stickerbombing" (blir jo nesten old school), men ikke dermed sagt at jeg ville ha gjort det av den grunn:p Jeg gremmes over alle de klistremerkene og "stickerbombingen" folk driver med om dagen. Lite som er så oppbrukt som det - det måtte jo isåfall være felger i knæsje farger med matchende speil, grill osv: dum :

 

Da var det ute i dagslys, så da kan jeg gi deg et tips: Stikk innom din lokale skilt- og reklamebutikk, så trykker de sånne for deg for en billig penge. Hvis ikke har du Roger Myhre og Haakon Ottesen i klubben som driver med dette daglig:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Konklusjonen er; Jeg og Mads mener du skal sticker bombe! :nana:

 

image.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var en veldig forhastet konklusjon:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takktakk, hehe joda. tenkte no ikke å gjøre det sånn da. va mer på å ha en 5-7 sponsor merker (sparco, gatebil ovs) bygge på forskjerm og går over til panster :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klistre merker hører hjemme på japse biler og i Need for speed spillene..

men det er nå bare min mening :D Alle kan jo ikke like det samme ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.