#1 Skrevet Juli 20, 2012 Heisann, sitt å lure på om jeg skal sette klistremerker på min golf gti 99mod. tenkte å sette det skrått på panstret, tenkte på hvit eller gull:) har sett veldig mye på autoart.no men er det noen som har forslag? til hvordan jeg ksla sette de hvordan farge og eventuelt kor æ kan kjøpe. eller om jeg ikke skal gjøre det: klø : Takker for alle svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 20, 2012 Mitt forslag er å "sticker-bombe" .. Det er noe vi trenger mer av her i landet.. VW-logo over panser og skjerm eller vanlig tekst, da kan du like gjerne la være 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 20, 2012 Det heter "hvilke klistremerker" og "hvilken farge":) Det du sikter til, er vel sikkert no alá det som var "poppis" på 90-tallet, med f.eks et VW-merke halvt på panseret og halvt på skjermen? I mine øyne er det fortsatt kulere enn "stickerbombing" (blir jo nesten old school), men ikke dermed sagt at jeg ville ha gjort det av den grunn:p Jeg gremmes over alle de klistremerkene og "stickerbombingen" folk driver med om dagen. Lite som er så oppbrukt som det - det måtte jo isåfall være felger i knæsje farger med matchende speil, grill osv: dum : Da var det ute i dagslys, så da kan jeg gi deg et tips: Stikk innom din lokale skilt- og reklamebutikk, så trykker de sånne for deg for en billig penge. Hvis ikke har du Roger Myhre og Haakon Ottesen i klubben som driver med dette daglig:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 20, 2012 Konklusjonen er; Jeg og Mads mener du skal sticker bombe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 20, 2012 Det var en veldig forhastet konklusjon:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 20, 2012 takktakk, hehe joda. tenkte no ikke å gjøre det sånn da. va mer på å ha en 5-7 sponsor merker (sparco, gatebil ovs) bygge på forskjerm og går over til panster 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 21, 2012 http://i1199.photobucket.com/albums/aa478/jibatnes/324-1.jpg tenkte mer som dette, syns det her så bra ut Mvh Ted 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 1, 2012 Klistre merker hører hjemme på japse biler og i Need for speed spillene.. men det er nå bare min mening Alle kan jo ikke like det samme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...