Forskjell på 90 og 120.000 service.

Anbefalte innlegg

Bare lurer på hva som er forskjell på servicene ved 90.000km og 120.000km på A6 2000mod med afn(1.9tdi) motor jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En av de har vell regreim... Det spørs på intervallet..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men regreima mi ble bytta, og i serviceheftet står det at det var 90.000km service.. Kanskje det ikke er noe som heter 120k service på disse da, men at det som standard står i serviceheftet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pleier og stå helt fremst i serviceheftet.. Hva som byttes på feks: 30, 60, 90 og evt 120 k. Service;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

90.000km servicen regnes som en liten service. Da med små sjekkpunkter og slike ting, og eventuelt reg.reim om det trengs. Jeg ror liten service inneholder olje skift med filter og en del sjekk punkter bare. 120.000km servicen har jeg nettopp hatt på min A4 (servicene kan ikke være sååå forskjellig) er ALT av oljer, bremsevæske, kjølevekse, pollenfiltere, luftfilter, kupefilter, olje, oljefilter, drivstoffiltere etc etc. Vi ble og anbefalt og skifte olje og filter på automatkassa samtidig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere blir da en 60 000km service igjen, så da blir der vel pollenfilter,olje og filter + dieselfilter:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.