#1 Skrevet Juli 21, 2012 (endret) Driver i verksted nå, så derfor haster det. Ble brått litt usikker, for er ikke vant med den slags luksus. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 21, 2012 Jepp,løsner de to 6 mm umbrakoen på strammeren,så skal reima strammes med 25 nm,det er laget til 17 mm mutter på strammern 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 21, 2012 (endret) Må forte meg å svare, så ikke tid går til spille;): Ja, denne driver bl.a. klimakompressoren. Dette innlegget minner meg om at jeg skal bytte denne og strammeren på min egen, så vi kan bruke Climatronicen på noe annet enn Eco samtidig som man slipper reimhyling:p. Har jo bitene alt og været er fint, så egentlig er det vel bare å komme seg bort fra forumet og ut i stedet;). EDIT: Jeg tok en titt i Haynes-manualen og på selve bilen og fant ut at det er to reimer her. En som driver klimaen (som du har tatt bilde av) og en som driver dynamoen og servopumpa. Jeg har naturligvis bare skaffa meg sistnevnte og reimstrammer, så da ble det å gjøre andre nyttige ting i stedet. For å nevne det har jeg litt vonde lyder fra løpehjulet til reimstrammeren. Det hadde en sjåfør på jobben også på sin 3BG - bare enda verre. Han bare fortsatte å kjøre med det og enden på visa ble havarerte lager i dynamoen. Ettersom han ikke skrur selv ble det en femsifret aksjon hos et VW-verksted i Sverige. Fint at ikke reima røyk og dro med seg alt omkring seg i samme slengen, som jeg husker skjedde på A4 TDI'en tidligere klubbkollega Ole Christian Wold hadde: eek :. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 23, 2012 Takk for svar. Fikk skiftet dette etter at jeg leste svarene, så nå er det ingen reimsluring lenger:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...