#1 Skrevet Juli 21, 2012 selger ett s6 instrument 800,- bud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 29, 2012 noen som trenger:)? er åpen for bud, skal bort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 29, 2012 Hva står km.standen på? Er dette med "alu" ringer rundt instrumentene? Noen defekter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 29, 2012 fulgte med no deler jeg kjøpte, så km stand vet jeg dessverre ikke er med alu ringer ja:) om noe er defekt vet jeg dessverre heller ikke, kommer fra en svensk bil. var i bruk før det be tatt ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 8, 2012 ligger her enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 8, 2012 800,- inkl. frakt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 8, 2012 den er grei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...