#1 Skrevet Juli 22, 2012 (endret) Selger et sett med 18" Audi A8 sport felger. Specsa er vel 18"/8" brede/ET 35 Står et dekksett på, men det er såvidt lovlig mønster. 245/45/18 Kan leveres med nye dekk mot et pristillegg. Pene felger, den ene felgen har litt kankjøring, men ikke no krise: 3000,- Ser kjempebra ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 31, 2012 Bump, det er bare å gi bud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 20, 2012 (endret) Fortsatt til salgs, og kan skos med noen litt mer fornuftige brukte dekk ink i pris. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 30, 2012 Kan leveres med brukte 225/40/18 og 245/40/18 dekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 30, 2012 Kan de leveres uten dekk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 30, 2012 Hva som helst for deg Per Andre! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 30, 2012 Hva som helst for deg Per Andre! Ja men da vil jeg ha de hel polert også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 30, 2012 Da blir det 100000,- takk, for det er det værste jeg vet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 30, 2012 Haha.. What the fauk!! Forventa litt service her nå! Neida.. Tar de som de er jeg vettu! Ligger de i Oslo? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 30, 2012 Haha, såpass service ja.. Ja, de ligger i oslo ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 30, 2012 Disse må supplere OEM felgsamlinga mi Bjørnar.. Jeg tar dem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 30, 2012 Spørs om ikke Per Andre var før deg dessverre. Men plutselig får jeg inn et sett til, hehehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 30, 2012 Jeg skal ha dem ja! Jeg må høre litt rundt om det er noen som skal inn over til Oslo i nærmeste framtid som kan ta de med hjem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 1, 2012 Solgt til en hyggelig kar fra Søgne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...