#1 Skrevet Juli 22, 2012 Noen med vagcom i Elverum ell omegn? S2 3b lader kun 0,4bar, så mistenker nødmodus:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 22, 2012 om du ikke får tak i vagcom nærtraktene,så har jeg(om du ikke har obd2) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 22, 2012 Jeg har, med overgang til gammel kontakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 22, 2012 Har den gamle kontakta før obd1. Ikke noen Av dere som kanskje skl til/forbi Elverum en av de nærmeste dagene? ellers er det mulig jeg kan ta turen til Brumunddal:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 23, 2012 jeg skal nok desverre ikke til elverum,men om du skal til brumunddal en dag,så bare send på en pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 23, 2012 Familien har campingvogn på Mjøsa ferie&fritid, så skl nok muligens dit en kveld i løpet av uka:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...