#1 Skrevet Juli 22, 2012 Komplett bil, i deler. 2,6l. V6 Quattro Noe rust, men ingen deler er ødelagt. El.vinduer foran. El.takluke. Bilen er ferdig demontert. Ta kontakt om det er noe du trenger Ring/sms 92011444 Mail: be(a)sorhaug.priv.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 23, 2012 Denne har vel ikke tilfeldigvis diagnosekontakten i myntlomma i midtkonsollen? (muligens skjult under teppebiten oppi der) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 27, 2012 Denne har vel ikke tilfeldigvis diagnosekontakten i myntlomma i midtkonsollen? (muligens skjult under teppebiten oppi der) Tror denne har diagnosekontakten i sikrings/releboksen i vankassen. gamle type (2x2) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 27, 2012 er det klima i denne? jeg trenger regulerings spjeldet som styrer varm/kald luft..delenr:8A1820511A 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 27, 2012 er det klima i denne? jeg trenger regulerings spjeldet som styrer varm/kald luft..delenr:8A1820511A Står at dette delenr kun finnes i b4 ? Sikker på at det ikke skal være 4A0 820 511 B som er til c4 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 31, 2012 kan nok stemme det ja..! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 1, 2012 Hvilken farge er det på bilen? Jeg trenger litt deler til min A6 Panser Venstre forskjerm Kontrollpanel for takluke ved vribryter delenr: 895 877 829 A Nedre gummidørlist på venstre side, førerdør, delenr: 4A0 853 959, denne må dras av langs døra. Jeg trenger også begge varmesetebryterne hvis lyset virker i de. Filterholder til varmevifte sitter under dekselet jeg også trenger like ved frontrute Deksel over batteri / varmevifta / sikringsholder i motorrom, dele nr: 4A1 819 403 B +++ FInt hvis du har noen bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 2, 2012 Har mye av disse delene dere lurer på, skal sjekke i morra. Fint dere skriver delenr. Takk for det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 4, 2012 (endret) Har du festebraketten til frontfangeren som de to boltene festes i? Kanskje litt klønete forklart. Finner ikke delenr. på dette. http://www.ebay.co.uk/itm/audi-a6-c4-FRONT-BUMPER-BRACKET-ADJUSTER-P-REG-CAR-/280854231772#ht_1090wt_906 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 4, 2012 klimapanelet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 5, 2012 Klimapanel har jeg, mangler noen piksler i display, forrige eier hadde brukt det sånn i 10 år, så det er ikke noe stort problem. Fint om dere som trenger noe sender meg SMS på tlf; 920 11 444, da jeg er lite tilgjengelig på nett der jeg holder på med bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...