Anbefalte innlegg

Komplett bil, i deler.

2,6l. V6 Quattro

Noe rust, men ingen deler er ødelagt.

El.vinduer foran. El.takluke.

Bilen er ferdig demontert.

Ta kontakt om det er noe du trenger :)

Ring/sms 92011444

Mail: be(a)sorhaug.priv.no

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne har vel ikke tilfeldigvis diagnosekontakten i myntlomma i midtkonsollen? (muligens skjult under teppebiten oppi der)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne har vel ikke tilfeldigvis diagnosekontakten i myntlomma i midtkonsollen? (muligens skjult under teppebiten oppi der)

Tror denne har diagnosekontakten i sikrings/releboksen i vankassen. gamle type (2x2)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det klima i denne? jeg trenger regulerings spjeldet som styrer varm/kald luft..delenr:8A1820511A

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det klima i denne? jeg trenger regulerings spjeldet som styrer varm/kald luft..delenr:8A1820511A

Står at dette delenr kun finnes i b4 ? :P Sikker på at det ikke skal være 4A0 820 511 B som er til c4 ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:P kan nok stemme det ja..!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken farge er det på bilen?

Jeg trenger litt deler til min A6

Panser

Venstre forskjerm

Kontrollpanel for takluke ved vribryter delenr: 895 877 829 A

Nedre gummidørlist på venstre side, førerdør, delenr: 4A0 853 959, denne må dras av langs døra.

Jeg trenger også begge varmesetebryterne hvis lyset virker i de.

Filterholder til varmevifte sitter under dekselet jeg også trenger like ved frontrute

Deksel over batteri / varmevifta / sikringsholder i motorrom, dele nr: 4A1 819 403 B

+++

FInt hvis du har noen bilder

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har mye av disse delene dere lurer på, skal sjekke i morra. Fint dere skriver delenr. Takk for det :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klimapanel har jeg, mangler noen piksler i display, forrige eier hadde brukt det sånn i 10 år, så det er ikke noe stort problem.

Fint om dere som trenger noe sender meg SMS på tlf; 920 11 444, da jeg er lite tilgjengelig på nett der jeg holder på med bil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.