#1 Skrevet Juli 22, 2012 Trenger ny hallgiver til bilen da jeg ikke får start og hallgiveren er deffekt Noen som har ? er til en AAN topp men er lik på ABY og ADU tenker jeg, OEM nr 023 101 020 Si ifra om noen har liggende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 22, 2012 Kan fikse en med ny giver på til deg , men er bortreist så det blir ikkje før litt uti uka .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 22, 2012 si ifra når du er tilbake evt så ser vi om jeg har fått tak i eller trenger fremdeles 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 22, 2012 Jeg har løse, så du kan bruke samme braketten. Må bare lodde på den gamle pluggen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 22, 2012 avhengig av litt elektronikk kyndig da eller ? pris ? hadde håpet og slippe og tulle med noe sånt, men alt til sin pris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 22, 2012 Det eneste du behøver og gjøre er og montere den nye giveren på den gamle braketten og lodde de 3 små kablene fra den nye giveren til den gamle lednigsenden. Dette klarer du sikkert helt fint Pris? syntes 300,- + evt frakt er fair pris. Sendes som brev 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 22, 2012 Den som sitter foran på motor? Tror jeg har en ny liggende i eske.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 22, 2012 Det eneste du behøver og gjøre er og montere den nye giveren på den gamle braketten og lodde de 3 små kablene fra den nye giveren til den gamle lednigsenden. Dette klarer du sikkert helt fint Pris? syntes 300,- + evt frakt er fair pris. Sendes som brev Forstår, høres jo kurrant ut. Du hører fra meg om det blir aktuelt Den som sitter foran på motor? Tror jeg har en ny liggende i eske.. Sender deg en PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 22, 2012 Ser slik ut: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 22, 2012 Da fikk jeg handlet av Bryn noe som gjør at jeg kan gjøre ett nytt forsøk på oppstart imorgen kveld. hallgiver er derfor skaffet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...