#1 Skrevet April 25, 2005 Noen som har forslag til hvor jeg kan sette på merkene mine? Har en Golf IV 2000modell 5-dørs. Blei litt for lange til å sette på den bakerste sideruta. Forslag mottas med takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 25, 2005 Satt mitt slik jeg Måtte klippe bort audi merket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 25, 2005 Er en annen tråd som omhandler dette på forumet fra før Får kanskje noen tips her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=17816 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 26, 2005 Tja, får vel egentlig ikke noe svar på den tråden.. En mulighet er så klart å klippe bort Audi merket.. Får se hva jeg finner ut. Vet ikke hvordan det blir å ta det på bakruta, evt. ta hele merket på sideruta (den største that is).. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 26, 2005 Har mitt i grillen, ligger bilde i min profil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 26, 2005 Var kanskje ikke så dumt det. Merket sitter på da? Blir ikke lett slitt ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 26, 2005 Jeg har sett en del biler på treff som har klippet mellom "Club" og "Norwegen" og satt på merket i 2 linjer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 26, 2005 Var kanskje ikke så dumt det. Merket sitter på da? Blir ikke lett slitt ? Slitasje bør du ikke bekymre deg for da jeg regner med at denne folien har 5års kvalitet å skal tåle endel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 26, 2005 såpass ja men da skal jeg feste en der jeg også. Så kult ut det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 26, 2005 såpass ja men da skal jeg feste en der jeg også. Så kult ut det. Skal ikke legge meg opp i hva du velger å gjøre, men utifra linken i signaturen din så ser jeg at du har en sølvfarget bil.. Merket vil vel omtrent ikke bli synlig med mindre man er innenfor 10cm rekkevidde av grillen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 26, 2005 Tjash, er ikke helt samme fargen. Bokstavene er mørkere. Satte et på grillen nå iallefall. Ble ikke så dumt det. Får prøve å klippe slik som Per sa på det neste nå da. Får se hvordan det går.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...