Anbefalte innlegg

Nypris 599.500,- - spar kr. 300.000,- Golf GTI Edition 30, er Volkswagen sin jubileumsmodell, produsert i et begrenset antall i anledning Golf GTI fylte 30 år. Bilen er derfor satt opp med annet utstyr, styling, motor m.m enn en ordinær GTI. Absolutt 100% strøk en bil - kjøpt ny i tyskland for å få satt den opp med alt tenkelig utstyr i høsten 2007. Orginalt soltak og stor navigasjonspakke - med xenonlys og "lys og siktpakke" som inkluderer regnsensor, cruicekontroll, coming home funksjon m.m. Denne bilen er absolutt topprigget med alt som kan følge med. Bilen er lakkbehandlet Perma-Shine hos Bergersen Bilpleie i Oslo - står nedlåst i garasje og brukes sjelden - Orginale sorte 18" detroit felger brukes som vinterfelger - og 18" (helt makene som de sorte Detroit felgene - bare i antrasit/sølv) brukes som sommerfelger - her med helt nye dekk som enda ikke har vært på vegen, 225/40/18, Continental Sport Contact. Bilen har "Vinterpakke" - som innkluderer oppvarmede speil,lyktespylere setevarmere m.m. Alt av servicer er selvsagt utført på volkswagen`s merkeverksted. I Candy White er denne bilen meget spesiell og et samleobjekt for entusiaster som meg selv. Bilen er kjøpt inn med en Oettinger tuning på over 300 HK, hvis ønskelig kan denne leveres med bilen. Kun seriøse henvendelser.

 

Se annonse og flere bilder på FINN.NO: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=36151676

GOLF GTI.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ble det så jeg endte med denne!:) Takker en meg koselig selger for en hyggelig handel!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.