#1 Skrevet Juli 22, 2012 Har en highflow manifold til langstilt motor liggende. Passer b5 men sannsynligvis b6 også. Ikke kjørt mer enn 10 mil. Selges 800,- pluss frakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 22, 2012 orginal plassering av turbo? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 25, 2012 (endret) Stemmer det, kjøpt fra ksr Lagt til etter 2 dager 16 timer: Ingen som trenger?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 12, 2012 Ligger her enda. Noen bud? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 12, 2012 bilde? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 13, 2012 Denne er til langsstilt 1.8T med original K03 flens? Hva skiller denne fra en original-manifold? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 13, 2012 Denne er til langsstilt 1.8T med original K03 flens? Hva skiller denne fra en original-manifold? det står i topic, high flow. Bedre flow. Den har større rom, plass til mer eksos, som gir raskere spoolup Ja den er til langstilt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 13, 2012 Har ikke bruk for det før uti januar/feb, men ves du selg det tel skampris på 500 så tar eg den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 13, 2012 Har ikke bruk for det før uti januar/feb, men ves du selg det tel skampris på 500 så tar eg den 750 pluss frakt så er den din 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 13, 2012 Ska tenk på det, men bude står no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 18, 2012 (endret) Den er grei, ligger ikke i veien for meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...