#1 Skrevet Juli 22, 2012 Er det noen som har tatt ut hattehylla som kan gi noen tips? Har skrudd løs suben og løsnet klipsene i forkant. Har googlet og forstått det slik at den også sitter fast i sidepanelet, men den sitter godt fast og jeg er redd for å brekke noe. I utgangspunktet trenger jeg ikke å ta den helt ut, men få løftet den høyt nok til å ta bort suben. Blir takknemlig for alle gode råd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 22, 2012 Må ut med stolpedekslene bak ja! Kjøp deg ei Haynes-bok først som sist, alt står beskrevet der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 22, 2012 Var redd for det ja Håpet det kunne være en mer lettvint løsning! Da tror jeg at jeg må finne en annen løsning! Tenkte å plassere forsterkern der i stedet for suben, men blir for mye arbeid. Takk for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...