#1 Skrevet Juli 22, 2012 Selger gulvmatter av stoff til audi A4. De er sorte. Kjøpte de av parts and retards for et par år siden for 800,- Ser det ligger matter der for 400,- nå, tror ikke det er samme typen. Bilder kommer. 400,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 22, 2012 Hei, disse er jeg interessert i! Har hatt lyst på stoffmatter til min A4 lenge (Møller kunne visstnok ikke skaffe til min bil). Er dette original vare? Er det noe logo på mattene? Slitasje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 22, 2012 Ikke orginale, men meget bra kvalitet. Ikke logo, helt svarte, splitter nye! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 23, 2012 Ok, hvordan er passformen? Like bra som orginale? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 23, 2012 Vanskelig å garantere siden jeg ikke har gulvteppe i min egen a4 lengre, men de så meget bra ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 23, 2012 Et bilde sier mere enn 1000 ord. Mvh Kim Rune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 23, 2012 Jeg tar dem jeg! Er du innom Hamar på noe tidspunkt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 23, 2012 Jeg tar dem jeg! Er du innom Hamar på noe tidspunkt? Topp, sender deg bilder når jeg kommer hjem. Ja, jeg pendler Tynset-Oslo jeg! Men nå har jeg 4 uker ferie. Men vi får sikkert til noe for det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 23, 2012 Supert! Da sender jeg deg mobilnr. mitt på PM, så kan du bare ta kontakt når det passer for deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...