#1 Skrevet Juli 23, 2012 Mulig jeg har lagt inn denne tråden på feil sted nå. Ønsker ikke å kjøpe dette brukt. Derfor lurer jeg på hvor man kan få tak i et helt nytt motordeksel til A6, utenom Møller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 23, 2012 Vet vi sjekka det når jeg hadde a6.. Var sykt dyrt.. Hvorfor ikke sjekke brukt? Skal ikke så mye til å få et brukt strøkent med rette pleieproduktene Finner mye bra på nbfbildeler.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 23, 2012 Vet vi sjekka det når jeg hadde a6.. Var sykt dyrt.. Hvorfor ikke sjekke brukt? Skal ikke så mye til å få et brukt strøkent med rette pleieproduktene Finner mye bra på nbfbildeler.no Nettopp på grunn av prisen tenkte jeg på om det var å få fra noen andre enn Møller. Hehe Hvor mye kosta det den gangen du sjekka det? Skal leite lenge for å finne et brukt et idag som ikke er porøst eller sprekt allerede. Har allerede titta litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 23, 2012 Kan det stemme med rundt 4000.. Usikker.. Er et par år siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 23, 2012 Kan det stemme med rundt 4000.. Usikker.. Er et par år siden Såpass ja. Det var ikke billig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...