#1 Skrevet Juli 23, 2012 (endret) Skal hente meg en komplett delebil som nevnt i tittel. Hvis det er noe du trenger skrik ut. Jeg skal ha kompett front pluss et par dører! Sitter en frisk 1Z/AHU (1,9TDI 90hk) motor i denne. Kommer til å ta det jeg skal ha og sende den på søpla ganske fort så her må du være rask Frontfanger i OK stand, trenger litt fiks for å bli strøken pga litt dype riper. 300,- Hovedlykter i god stand med inntakte innfestninger 500,- Bakdører Bakluke, må pusses helt ned og lakkes på nytt pga litt rust 200,- Vanlig ratt 200,- Fremstolene er ok Skjermer Girkasse (usikker på kode, skal finne ut) Sideruter Rails Takstativ Org alu felger 15" med kleine dekk. Kommer bilde m.m Salgstråd på motor : http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=242207 Går over bil nå til helga og ser hva som er brukende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 23, 2012 Er vel ikkje dashbord med airbag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 23, 2012 Er vel ikkje dashbord med airbag? Det vet jeg ikke enda, men finner vell ut av det EDIT : PR-kode sier "without airbag" Kan jeg interessere deg i å bygge om til dashbord uten ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 23, 2012 Gearkasse kode å pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 23, 2012 Gearkasse kode å pris? Det må jeg se nærmere på når jeg har fått hentet den. Blir nok iløpet av denne uken. I og med at den er ombygget så vil jeg ikke si noe sikkert før jeg har den på hånd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 23, 2012 Vil ha teppe i bagasje rom om det er heilt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 23, 2012 Om det er facelift dash så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 23, 2012 Vil ha teppe i bagasje rom om det er heilt. Det skal jeg finne ut av vettu Om det er facelift dash så Skal ordne bilde til deg når jeg har henta den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 23, 2012 Tror den koden er baa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 25, 2012 Vil ha teppe i bagasje rom om det er heilt. Ingen teppe i bagasjerom desverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 26, 2012 Farge på bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 26, 2012 Ja si det ikke grønn hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 1, 2012 5x112? Har du spindler bak? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 2, 2012 5x112? Har du spindler bak? 4 bolts dette desverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 20, 2012 Siste sjans. Ryker på søpla på onsdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 20, 2012 Hvordan er baklyktene på denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 20, 2012 Få et godt tilbud på en venstre kalliper bak av deg :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...