235/40 ZR17 dekk og felg byttes til noen med mer gummi

Anbefalte innlegg

Hei,

Vil bytte mine felger og dekk med noe som er mer komfortable på dårlige veier. Gjerne 205/55R16.

Felgene har en del riper så det gjør ikke noe om felgene som det byttes med ikke er 100%.

Dekkene er fra april i år så det er mye mønster igjen, men det er ikke noe highclass dekk. Merket er Champiro.

Send meg en PM med mailadresse så kan jeg sende større bilder av alle felgene.

 

Felgene sitter i dag på en Audi A3 '06

 

dekk.PNG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ett sett med 16" rs4 1 felger 205/55-16. Med nye nokian dekk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hadde passet bra, men ser du holder til i Namsos og det blir litt langt å dra fra Oslo. Dekkene sitter på bilen nå og planen var å ta ett kjapt bytte, ikke sende de med post.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan få ordnet med frakt jeg. sender mine ned først, så sender du dine i retur med samme bil?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med 15" med 195/65-15 Firestone dekk med bra mønster igjen (1-2 sesonger til-ish)? For det er vel 5x112? Kan bytte i dag, hvis du er våken litt utover kvelden, ettersom jeg og to kompiser drar en tur til København i kveld.

 

Send meg en SMS på 99462375 hvis du vil ha bilder, så kan vi eventuelt avtale tid og sted da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

15" blir litt for lite, og 195 blir litt for smalt :)

John Håvard: har du mulighet for å sende bilde av en felg til enok.johannessen(at)gmail.com. Det er sommerdekk som sitter på felgene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump, prøver en siste gang her på forumet før jeg legger det ut på finn.no? Boltsirkelen er 5x112

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.