#1 Skrevet Juli 23, 2012 Trenger H+V "fjærbein" bak fra A4 B5 Quattro,med nav... Skal være likt på 1.8 (T) og 2.7 BiT. Tlf. 98010512 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 26, 2012 hei...er det begge hjullagerhusene bak til quattro du er på jakt etter så har jeg dem liggende ifra audi a4 tq...mvh morten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 26, 2012 hei...er det begge hjullagerhusene bak til quattro du er på jakt etter så har jeg dem liggende ifra audi a4 tq...mvh morten Stemmer det... Med nav da,så klart... Sånn som det her, H + V. side bak... Hva skal du ha for det?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 26, 2012 ja det er di jeg har liggende...er litt usikker på hva man kan ta fornoe sånt jeg?har du et bud kanskje:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 31, 2012 ja det er di jeg har liggende...er litt usikker på hva man kan ta fornoe sånt jeg?har du et bud kanskje:) Har sendt deg bud på PM, men ingen svar å få fra deg........ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 31, 2012 Har liggende ferdig pakka! men de er uten nav.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...