#1 Skrevet Juli 23, 2012 Da var det klart for treff igjen Om været er bra møtes vi utenfor Storcash. Jeg tar med Vagcom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 23, 2012 Mulig å få kjøpt vacn skiltplater denne dagen? ? ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 23, 2012 Mulig å få kjøpt vacn skiltplater denne dagen? ? ? Om Kjell kommer, men så jeg kan se på Facebook, så skal han på tur. Skal se om vi får fikset noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 23, 2012 Om Kjell kommer, men så jeg kan se på Facebook, så skal han på tur. Skal se om vi får fikset noe Høres bra ut. Fælt med mercedes plater på en audi! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 23, 2012 Høres bra ut. Fælt med mercedes plater på en audi! Ja, det er ikke holdbart:evil: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 23, 2012 Det er det ikke. Blir mitt første treff i morgen, ser frem til det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 23, 2012 Skal til Åkra så usikker på om eg rekker det. 8 timer køyring tur retur + jobbing 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 23, 2012 Skal til Åkra så usikker på om eg rekker det. 8 timer køyring tur retur + jobbing Det fikser du lett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 23, 2012 Jepp, feilsøke common rail og motorstyring ute i skauen er kjapt gjort:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 23, 2012 Jepp, feilsøke common rail og motorstyring ute i skauen er kjapt gjort:p Er gjort i ein hånde vendig det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 23, 2012 Tar turen med ny bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 23, 2012 Jepp, feilsøke common rail og motorstyring ute i skauen er kjapt gjort:p Dyserens fra Esso og restarte ECU'en, så er vi i boks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 24, 2012 Kommer nok en tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 24, 2012 Er gjort i ein hånde vendig det Dyserens fra Esso og restarte ECU'en, så er vi i boks Godt eg veit kem eg skal sende ut på slike oppdrag seinere då 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 24, 2012 stor fare for at eg og ramler innom i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 24, 2012 Er nok offshore. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 24, 2012 Fanen, jeg må melde pass. Står på hode i en mini hage prosjekt. Jeg har uansett ikke fått tak i skiltplater. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juli 24, 2012 Vi var ihvertfall utrolig heldig med været i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juli 24, 2012 Til og med eg kom jo! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juli 24, 2012 Utrolig nok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juli 24, 2012 Skulle vært der om ikke eg kjedet vettet av meg i Florida i 38 grader....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juli 24, 2012 Til og med eg kom jo! Konge Jæla hage prosjekt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juli 26, 2012 Ja, ikke si det for høyt ;-) Satser på at det kan dukke opp skiltplater og klistremerker neste treff da? Trenger til 2 biler :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juli 26, 2012 Jeg og fant turen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...