#1 Skrevet Juli 23, 2012 (endret) Etter at ei KU på beite rundt hytta mi sprang seg på bilen min så trenger høyre framskjerm til caddy 2004-2010, skjerm fra touran oppt il 2006 funker også. Gjerne med lakkode la7w men det er ingen betingelse. Skjerm kjøpt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 23, 2012 Til info så er det ikke samme skjermer på touran og caddy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 23, 2012 Til info så er det ikke samme skjermer på touran og caddy Hm, hva er forskjellen? Jeg har jo brukt de om hverandre før. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 23, 2012 vil nå tro at skjermen ifra touran må borres på ett blinklys hull ihvertfall, men ellers trodde jeg de var like men.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 24, 2012 har en helt ny slik skjerm til en touran om du er interesert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 24, 2012 Det kommer an på pris nye deler har jeg grei tilgang på men hadde håpet å finne en brukt en i bra stand 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 24, 2012 Det kommer an på pris nye deler har jeg grei tilgang på men hadde håpet å finne en brukt en i bra stand bud?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 7, 2012 Hei, selger du for en 500lapp? en kompis kjører lastebil nordover og skal stå i Fauske fra søndag til mandag om det er noen mulighet for å få den dit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 7, 2012 bud?? Hei, selger du for en 500lapp? en kompis kjører lastebil nordover og skal stå i Fauske fra søndag til mandag om det er noen mulighet for å få den dit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...