#1 Skrevet Juli 23, 2012 (endret) Hei. Kan jeg bruke en AAN hjerne på et ABY ledningsnett som skal på en AAN motor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 24, 2012 Opp:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 24, 2012 Annen pinnekonfigurasjon mener jeg, men ledningsnettet kan brukes om jeg ikke husker feil. -A Sent from my GT-P7320 using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 24, 2012 Jeg har brukt aby hjerne i en S4 aan så disse går om hverandre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 24, 2012 Er likt ja, passer finfint. Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 24, 2012 Kanon:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...