1992 Golf Mk2 med Schmidt Th-line vurderes solgt/byttet.

Anbefalte innlegg

Vurderer og selge min 1992 mod Golf Mk2. Bilen har 1.8i 8v gti motor med kvasskam og 3'' eksos, med 2x 2,5'' simons utblås. Gti stoler i bra stand, rosa momo ratt, 17x8 Schmidt Th-line felger (16.000,-)

Felga har dårlige dekk som må byttes, motor er ikke skrivd inn i vognkort, men den er jo prikk lik original 1.8. Ellers er det nye Klarglass frontlykter med kryss og angeleyes, fifft baklykter, mattig emblemfri grill, og klarglass blinklys. Nye deler for underkant av 4000,- Ikke vært brukt med disse lyktene. Bilen står uten skilt/Eu/årsavgift. Ellers litt småkosmetiske skader som små slakke bulker etter snøfres, og litt overflaterust i nedkant av dører. Det går man mere inn på om seriøs interesse.

 

Er også veldig interessert i annen mk2/mk1 med gti motor som delbetaling, krav: Eldre enn 89 mod, 1.8 8v Gti motor som går. Eller eldre Scirocco, må også ha 1.8i gti motor. Alle bytte forslag må være VW, og eldre enn 1989 mod! Ellers er jeg åpen for bud.

 

306560_463706843659185_1287714320_n.jpg

 

311609_463707570325779_686545161_n.jpg

 

Prisantydning 15 000,- Bud/bytte

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er felga til salgs løst evt? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er felga til salgs løst evt? :P

 

Tja, tjo. Har fått mange forespørsler om de, men når folk får ett ja så hører jeg for oftest ikke noe mere, da de fleste bare har lyst på, men null planer om å kjøpe, eller dropper å svare når de ikke får kjøpe de til prisen av biltema felger ;)

 

Om seriøs interesse i de, send PM :)

 

Lagt til etter 9 timer 20 minutter:

 

Kan også ta bytte i Corrado, de har jeg ikke noe års. mod krav

Er IKKE interessert i dyrere innbytte bil.

Kan følge med understell med bremser ifra 16v

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen interesserte?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan også byttes i eu. godkjent bil med årsavgift betalt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ness, kan vertfall slå av 10000. Er fullt prutbar, felga får jeg ikke mere enn rundt 8000 for.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er åpen for bud, går billig til høyeste bud uten felga..

Pene gti stoler uten hull el. ++ Lett objekt eller perfekt donorbil med motor osv.

 

Noen av de ubrukte, nye delene som står på..

 

http://www.partsandretards.no/belysning/lykter/vw/golf-2/frontlykter/vwh-frontlykter

 

http://www.partsandretards.no/belysning/lykter/vw/golf-2/baklykter/fifft-baklamper

 

http://www.partsandretards.no/styling/mattig/emblemfrie-griller/emblemfri-grill_25

 

 

 

Kom gjerne med bytteforslag. Jeg har ikke bil med skilter for øyeblikket, så er gjerne interessert i bytte i eu. godkjent bil med skilt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter å ha tatt en nøyere titt under så fant jeg ut at det er kanalrust på bilen. Rust i begge gjekkfester + litt ellers også på høyre side. + rust i gjekkfester bak, venstre side.

Har også bytta til 15x8 Axis felger, med et25. Bilen har stått en stund til 15000 på autodb, men med tanke på rusta så setter jeg ned til 8.000,- Med felger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jekkfeste, høyre side bak:

[ATTACH=CONFIG]179918[/ATTACH]

 

Kanal, høyre side fremme:

[ATTACH=CONFIG]179919[/ATTACH]

 

Kanal/Jekkfeste høyre side fremme:

[ATTACH=CONFIG]179920[/ATTACH]

 

Jekkfeste venstre side bak:

[ATTACH=CONFIG]179921[/ATTACH]

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.