#1 Skrevet Juli 23, 2012 Må bytte turbo og vurderer å kjøpe en ny K04 fra ebay. Noen som har erfaring og kan linke til en brukbar turbo? Mvh Elias 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 23, 2012 ogjasså du er her du og K04 turboer fra ebay har en lei tendens til og ha dårlig kvalitet.. Men finnes de med god kvalitet også.. Hva med og kjøpe en i Norge, er jo lettere mtp på garanti. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 23, 2012 Kan henn, må bytt min sjørl om at eg kjøpt den i januar, mæn kan ha nåkka me at biln min fækk anfall å ladda 2 bar åver lang ti... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 23, 2012 Fonker fonker ikke fonker fonker ikke.. Mange forskjellige meninger om kinaturbo. Så klart ikke like bra som skikkelig vare Men har selv erfart at de holder lenge med restriktor i oljetilførselen, og porta wastegate (mer stabilt trykk) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 23, 2012 Hehe... Ka farsken Elias, kjørt havari på ny snægla? Ebay turbo kan funk som han sei over her. Min holde fint enda, ladde 1.5-1.6bar Mvh Kim Rune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 23, 2012 JH motorsport i usa, selger vel turboer linken er bare eks på turbo.. http://jhmotorsports.com/shop/catalog/k04-turbos-for-27t-new-replica-made-by-rp-turbo-p-555.html?osCsid=6303206e36a0c01fd1c798ba3cedd796 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 23, 2012 Jeg kjøpte en original Borg Warner K04 på ebay en gang, og til og med DEN rasa... Mistenker at det var et elendig forsøk på repkit med elendig avbalansering, selv om den så flett ny ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...