#1 Skrevet April 25, 2005 Noen som kan hjelpe meg? Har en Golf IV med DEFA alarm. Alt fungerer helt fint, bortsett fra at blinklysene ikke blinker ved låsing/opplåsing. Skal det være sann? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 25, 2005 Prøv å låse den en gang til etter at du har låst den, på min A4 blinker det heler ikke når jeg låser den, men trykker jeg en gang til, så blinker det. Har den stått ulåst i ca 20 sek, da blinker den når jeg låser den. Tror det er en tråd om dette et sted her på forumet, der det står forklart hvorfor det er sånn. Husker ikke helt hva som stod i den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 25, 2005 Jeg prøvde det du sa, og det funket faktisk Men funker ikke selv om bilen har stått ulåst. Men jeg har ihvertfall litt blink da. Fant forresten den tråden du nevnte også. Men takk likevell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 25, 2005 På gamle DEFA alarmer jeg har vært borti, kunne man velge om det skulle si "BIP-BIP" når man låste kombinert med blink, kun "BIP-BIP" eller kun blink, valgte med en bryter på sentralenheten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 26, 2005 Hadde samme prolem selv en gang. Undersøk om det er noen av "følerene" bryterene som har gått til gjord. Da blinker det nemlig ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 26, 2005 Hadde samme prolem selv en gang. Undersøk om det er noen av "følerene" bryterene som har gått til gjord. Da blinker det nemlig ikke. Tror at alle brytere er ok. Når jeg har tenningen på, så blinker dioden når dører og panser opnes. Kanskje det rett og slett bare er sann at jeg må trykke to ganger for at d skal blinke i blinklysene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...