#51 Skrevet September 24, 2012 Må sei du imponerte me kjøringå di André!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet September 24, 2012 Fri fra jobb, men sto opp med guttungen itte 3 timer søvn Holde det, får vel smellen seinare i ukå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet September 24, 2012 Takk for det Kluge! Første gang eg kjøre på bane, så ideal spor va isje min sterke side.. ivertfall isje me den myke bilen.. Her må det oppgraderes ! , synd me bilen din så isje va me på leken.. Me får fighte litt neste år når eg får vekk båt-tendensene i min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet September 25, 2012 Fatte ikkje koffer bakdekkå blei så jækla mye mer slitt enn framdekkå, kordan sleit dåkker andre Haldex pilotar dekkå? (Finni/Hein) Har retta opp camberen itte senk så det e ikkje for mye negativ camber ihvertfall, sleit gjevnt øve heila flatå, men gummien blei dratt innover som på bilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet September 25, 2012 Det er jo tegn på at du har kjørt med for lite dekktrykk slik at dekka dine har "vridd" seg, eller at det er beveglse i oppheng cambermessig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet September 25, 2012 2,1 bar framme og bak, va lik slitasje før eg slapp ut trykk. Mer vekt framme så burde vel vær tilsvarande slitasje der hvis det va lavt trykk så va problemet? Ska ikkje se bort i fra at ting vrir seg baki der, originale foringer med 150k km på nakken = blæh! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet September 25, 2012 2,1 bar.. er det på kalde dekk eller effektiv trykk når du kommer inn i depoet? Foran blir det litt annerledes på grunn aksial beveglse og forandret geometri når du styrer. For å ta et eksempel fra min bil: Hvis jeg kjører ut med kalde dekk og et trykk på 2bar, har jeg etter 3 runder og såvidt skikkelig temp i dekka 2,5-2,6bar. Hvis 2,1bar er det effektive trykket på varme dekk, må du nok vurdere å ha litt mer trykk til å starte med slik at du oppnår 2,2-2,3bar når ting blir varmt. Hvis start trykket ditt var 2,1 bar og du ikke vet hvor mye trykk økning du får med varmen blir det litt vanskelig å si. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet September 25, 2012 2,1 bar på varme dekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet September 25, 2012 Da kan du nok prøve med et litt høyere start trykk gjerne. Hvis ikke det hjelper er det noe galt med hjulopphenget (eller kjørestilen ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet September 25, 2012 Flott at treffsesongen endelig er øver, det betyr at ej stiller til neste treff! Har vart et hardt "fri år", men kjekkt at lese her at ni koser er. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet September 25, 2012 PS, ser det e flerre så blande denna tråden med hovedtråden for treffet, denna e posta under Stavanger Lokallag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet September 25, 2012 Stavanger er jo hovedkjernen i klubben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...