#26 Skrevet September 12, 2012 Kluge drar vel fredag? Eg drar lørdag ein gang, ikkje bestemt endå. Men e ein så kanskje ska ha passasjersete fram og tebake te treffet muligens, ikkje heilt spikra. Men på banen så ska alle få 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet September 12, 2012 Eg tror eg bare kjører selv evt. tar med Tatlepåsen eller Joakim blir ikke så mye drivstoffkostnader då. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet September 12, 2012 Dokk e hjertelig velkomne til gards på lørdag.. Bare på besøk eller evt sove over til søndag .. André 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet September 13, 2012 Då kan jo du Robin sitta på i dieselbrakkå mi André, takk for tilbud men det e tydeligvis ingenting så e planlagt ennå e gøy på campen og! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet September 13, 2012 Då kan jo du Robin sitta på i dieselbrakkå mi Fine:) Då ser eg kati du står utfor og tute på lørdagen (lenge før foglane dride regne eg me) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet September 13, 2012 Ikkje banekjøring før søndagen så har jo goe tid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet September 13, 2012 Ikkje banekjøring før søndagen så har jo goe tid Stemme! Gjerna me rekke någe harryhandel og då? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet September 13, 2012 Ska sei Lasse!! Ska du verme på treff? På tide! E jo på campen det skjer lørdags kveld!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet September 13, 2012 Stemme! Gjerna me rekke någe harryhandel og då? Va det eg vurderte ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet September 13, 2012 Eg blir nok med vis værvarselet ser bra ut ja. Har ordna fri mandag sånn at eg slipper å stresse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet September 13, 2012 Foreslår følgende reiserute (blei visst tidlig opp alikavel 07:00 - 13:00: Stavanger -> Sandefjord 14:00 - 16:30: Sandefjord -> Strømstad med ColorLine (130kr for bil med 2pers, 2,5t kjørepause = cowboystrekk!) 17:00 - 18:00: Harryhandel 18:00 - 18:40: Svinesund -> Arrival Camp Rudskogen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet September 13, 2012 Er det taxfree ennå på sandefjord strømstad? Eller ble det slutt på det? Sparer me evt tid på horten-moss-svinesund-rudskogen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet September 13, 2012 E taxfree på båten ja, tar mindre tid å kjøra direkte te Rudskogen (ca. 7-8 timer) e bare 40min derfra te Sverige så går an å gjør det på den måten og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet September 13, 2012 Okay :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet September 13, 2012 Ka e siste status? Kor mange ska bortover fra lokallaget? Eg ska, Kluge ska, Hein? Ka med 3,2 duoen? Robin, du får bremsa med skosålane ut dørå Ja jeg skal være med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet September 19, 2012 Da ser det ut til at jeg må melde avbud. Skal i begravelse. Men må prøve å få til en tur til ringen i oktober. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet September 24, 2012 Noen som kan gi meg et referat fra helgen? Noen bilder???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet September 24, 2012 Takk for nok ett hyggelig lag og ikke minst treff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet September 24, 2012 Noen som kan gi meg et referat fra helgen? Noen bilder???? Vanvittig mye råe biler, masse banetid, god blanding av masse råe VAG, Porsche, BMW osv. god stemning på campen med 25+ grader i partyteltet and the list goes on. Vel verdt turen, du gjekk glipp av ett glimrande treff! Bilder og film dukke opp her: http://forum.vacn.no/showthread.php?245559-Medietr%E5d-VACN-Rudskogen-September-2012 Takk for nok ett hyggelig lag og ikke minst treff Takk, i lige måde! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet September 24, 2012 Takk for et meget hyggelig treff og til alle jeg fikk snylte på. Det er mange jeg setter pris på i klubben, men det er noe eget å menge seg med de som driver med eller har drevet med Einser-Golf;). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet September 24, 2012 Tusen takk for ett kjempetreff! Vil retta en spesiell takk te ledelsen som tilbydde plass i hytta på lørdagsnattå og min personlige tjener Hein, hærlig service!! Når var dere hjemme i natt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet September 24, 2012 Var hjemme kl halv ti i går jeg, og da hadde jeg lastet av bilen oppe på vognskjulet. Turen hjem gikk veldig bra HEHE 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet September 24, 2012 Stavangergjengen var hjemme i 3 tia kjørte fra rudskogen kl 19.00 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet September 24, 2012 Kjekt på jobb idag? Hyggelig å hilse på noen av dere igjen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet September 24, 2012 Hadde ordna meg fri er min egen sjef:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...