Hvilket multilinksett/bærearmsett til Passat 3BG?

Anbefalte innlegg

Noen som har noen anbefalinger? Vil ikke kjøpe noe som blir utslitt med en gang, men gidder samtidig ikke å betale gull og grønne skoger for det. Kan/bør gjerne/helst være forsterket.

Og ja, jeg har søkt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har noen anbefalinger? Vil ikke kjøpe noe som blir utslitt med en gang, men gidder samtidig ikke å betale gull og grønne skoger for det. Kan/bør gjerne/helst være forsterket.

Og ja, jeg har søkt.

Jeg handlet ett sett fra FK Autoparts (Frode Kristoffersen) her på forumet. Skal være forsterket, men etter ca. 30k er det vanskelig å si noe om holbarheten. Har ikke hatt noen problemer så langt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte et sett av Stig Flem, men har ikke kjørt langt/lenge nok til at jeg kan ha noen mening om kvaliteten.

Meyle har vel forsterkede sett. 034 Motorsport har vel også, men en må jo betale mer for disse også.

Men Mads Kristian; vær obs på at det finnes 2 forskjellige typer nedre fremre armer til Passat. Skillet er i ca 2003 mener jeg. Er konen som er forskjellig (liten vs stor). Jeg fikk feil armer når jeg kjøpte. Surt å finne dette ut når alt er av og en skal montere sammen igjen.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar - FK var litt for dyrt, og Stig Flem sine var kanskje litt for billige igjen:p Men vil gjerne ha tilbakemelding på kjørte kilometer og kvalitet på sistnenvte, sånn at jeg ikke kjøper noe som ikke varer. Skal jo også senke bilen med tid og stunder, så greit å ha noe som er kvalitet.

Ja, jeg veit det, så da må jeg bare finne ut hvilket sett min bil skal ha:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ingen erfaringer siden jeg har kjørt 10km med det nye settet, men jeg fikk værtfall anbefalt lemforder av folk her på forumet.. som da er orginalt, bare produsenten som selger det selv og ikke vw/audi.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og det kjøpte du hvor, og hva betalte du?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har i fra 034motorsport, men har heller ikke kjørt nok km til og kunne si noe om det, men så langt ingen ulyder! (bortsett fra styrestagene, som jeg ikke byttet)...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint om jeg kan få linker av de som legger inn, så blir det litt lettere å holde styr på alt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilket av disse to skal bilen min ha? Alternativ 1 og alternativ 2. Chassisnummeret er WVWZZZ3BZ4E087754. Spør for å være sikker, ettersom prisforskjellen er såpass stor og ikke gidder å få sendt feil hvis det blir så jeg kjøper derfra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://seekpart24.com/lemfoerder/repair-kit-wishbone-arm-3553701?c=100571&at=11514

Vehicle-specific Criteria

From Chassis No.: 3B-3-072 001

Chassisnummeret er WVWZZZ3BZ4E087754

Mener at 034 har et forsterket sett til en hyggeligere pris, sjekket dette eller? 034motorsport.com

EDIT; Som allerede nevt tidligere så er det skille i 2003. Dette kommer frem av chassisnr --> 3B-3-072001 der xx-3-xxxxxx = 2003 og 072001 = serienr. Når du da har xx-4-xxxxxx så er det det setter jeg linket til du skal ha. Det andre settet er opp til serienr 072000 i 2003.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker. Men klarer du å finne det forsterkede settet også, for jeg er ikke kar om å finne det på Seekpart? :o Så etter det i stad også, men fant ingenting.

Er 034 virkelig så bra som Lemförder sitt, da? Koster jo tross alt en del mindre, og da blir jeg skeptisk ihvertfall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det andre steder i det o' store utland man kan kjøpe Lemförder som er forsterket for en "billig" penge?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller er det sånn at de settene Meyle og Lemförder har alt er forsterket?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.