#1 Skrevet April 25, 2005 Noen som har greie på hvem som driver med solfilm? Bør helst være i møre og romsdal eller Trondheim? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 25, 2005 Noen som har greie på hvem som driver med solfilm? Bør helst være i møre og romsdal eller Trondheim? Bilpleieren i ålesund(ved tess i breivika) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 1, 2005 Jeg fikk lagt på alle rutene mine hos DekorCut i Trondheim, og er VELDIG fornøyd med det de gjorde! Fikk alle rutene på Passaten (7ruter, altså ikke frontruta) for 5000,- Da leverte jeg bilen klokka 11 og fikk den tilbake 1700!! Kjempegreier!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 1, 2005 Her i Molde har både Bilspectra og Solfilmspesialisten mulighet for å gjøre det. Er usikker på om BilXtra, TB Bilpleie eller noen av de andre har det. Å finne noen som gjør det er iaffal ikke umulig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...