#1 Skrevet Juli 24, 2012 Hei! Noen som vet navn eller fargekode på de røde listene i grillen på nye GTI`er?(Møller klarer ikke finne det ut... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 24, 2012 Nå veit jeg ikke om de fortsatte den gode tradisjonen på G5 og 6, men fra starten av i 77 var listene rundt grillen Marsrot LA3A. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 24, 2012 Nå veit jeg ikke om de fortsatte den gode tradisjonen på G5 og 6, men fra starten av i 77 var listene rundt grillen Marsrot LA3A. Jeg fant den tidligere diskusjonen rundt denne fargen her på forumet, men da jeg var hos et Billakkeringsfirma sa de at den fargen var utgått i 1988..ikke vet jeg...han billakkereren mente at det nå var en perleeffekt i fargen, og det var det vel ikke da. Spørst om jeg må kontakte fabrikken for å være sikker... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...