Lokallagstreff - Torsdag 2.august 18:30 - Peppes Pizza Tønsberg

Anbefalte innlegg

Da var det igjen klar for en liten samling på stamstedet, Peppes Pizza i Tønsberg, torsdag 2. august fra kl 18:30. Vi satser på pent vær slik at vi kan sitte i uterestauranten og nyte god mat/drikke og diskutere løst og fast.

Benytter også anledningen til å ønske alle nye medlemmer som har sluttet seg til oss i løpet av sommeren hjertelig velkommen, håper vi ser noen nye fjes på treffene fremover! : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar turen!

Er jeg veldig heldig blir det i EU-godkjent boble, men det spørs jo på flere faktorer..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg møter opp i en stykk sliten Audi :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kommer nok ganske helt sikkert! : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenker jeg turer innom ja!

Er det muligheter for å få kjøpt nye skiltplater av en av dere? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenker BE har noe slikt liggende i bilen om du trenger :)

Det kan være greit å nevne hva slags skilt du har så han kanskje kan velge ut riktig skiltholder fremfor en hel haug :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har to typer, bare bittelitt forskjell i utvendig bredde på de. (foran må noen ha det smale.) Tar selvfølgelig med begge typer! :P

Edit: Etter besøk av Alexander, kan jeg også opplyse at holderne jeg har ikke passer de flate plastskiltene med ramme uten litt modifisering eller godt med makt..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

oppdatering.. Må nesten se an litt, hvordan det går på eu med bobla osv.. Kommer om jeg kan :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra treff, og hyggelig å møte to nye fjes! Håper vi ser dere igjen snart! : vinke :

Skulle du ha skiltplater, Andreas?? Glemte det helt..

Ble plass i 2. etasje, og skravla gikk jevnt omtrent til kl. 21. På det meste var vi vel 11?

Uansett håper jeg vi blir mange både på trening 10. og når det virkelig gjelder den 24.! (og så må alle be om pent vær!!)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, stemmer. Det ble glemt i farta gitt..

Forresten er skiltene mine av typen "gamle" aluminiumskilt. Altså uten den blå siden osv.. Passer platene til disse?

Var bra på pizzatreff ja! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

de skal funke bra, har slike på S4'en og jeg mener de er samme bredde som de nye med 'pensjonistflagget'.

Tar med på gokart'en, og alle andre treff vanligvis, men minn meg gjerne på det! :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.