#1 Skrevet Juli 24, 2012 (endret) Solgt Solgt Solgt Solgt Solgt Solgt Solgt Solgt Solgt Solgt Solgt Solgt Solgt Solgt Solgt Solgt Solgt Solgt Sjeldne svarte Recaro skinn seter med varme og airbager, flotte seter i god stand. Står Recaro i ryggen både for og bakseter. Høyre og venstre framsete har justerbar hev/senk, korsryggstøtte og ryggtilt spak på begge sider av setene. Bak settet har tre nakke støtter og 3-punkts belte i midten. Følger med skinn girmansjett, skinn håndrekk, og midtarmlene. Dørtrekk kan også medfølge, men disse er fra høyrestyrt bil. Etter min mening ser disse mye bedre ut en S3 Recaro setene som hører hjemme i startrek episode Framsetene passer muligens flere biler. 5000kr, sender dessverre ikke. Kan hentes i Valdres første helgen i August, levering på Gjøvik kan ordnes. Alle henvendelser skjer i denne tråden og ikke på PM, takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 24, 2012 Dæven steike, tenkeboksen neste Jeg sku ha plukket sort plast interiør av den også. Har 5 dørs. En pakke løsning vurderes seriøst. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 24, 2012 Disse er også fullt mulig å modde inn i golf 2 og 3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 24, 2012 Hva skal til for og modde de inn i en 3er da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 24, 2012 Her er tråden til en kompis som gjorde dette i sin 3er. Jeg gjorde dette selv i min Rallyegolf, men har ikke bilder av det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 24, 2012 Dæven steike, tenkeboksen neste Jeg sku ha plukket sort plast interiør av den også. Har 5 dørs. En pakke løsning vurderes seriøst. Ikke noe å tenke på... Pakke kan vi få til! Disse er også fullt mulig å modde inn i golf 2 og 3 Takker for nyttig info! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 26, 2012 solgt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 26, 2012 Nei, er ikke det Blir lagt ut på Finn om en uke! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 26, 2012 (endret) Hvordan er tilstanden på setene, slitasje o.l? Edit: Jeg tar de, om det ikke er noe gale med de. Kan avtale mer på PM om det er ok for deg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 26, 2012 Den er grei! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 27, 2012 Kjøpte Frank dette? Om ikke så har du PM fra meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 27, 2012 Ser ut som disse er kjøpt av Herr Frank 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...