#1 Skrevet Juli 24, 2012 Noen som har en vr6 AAA motor til salgs da min har havarert...1 coil i motorrommet med fordeler på den jeg har...noen som har en lik? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 25, 2012 har en lik ja ble tatt ut av en 92 modell passat som var skadet bak. mangler innsug men ellers er den komplett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 26, 2012 oki:) mye skal du ha for den da? og hvor holder du til? km stand osv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 26, 2012 Jeg har en AAA med coilpack som du kan få for 2000kr, den er komplett, men toppen er demontert fra blokka da jeg hadde planer om å sette på decomp pakning på den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 26, 2012 da må vel ledningsnettet bygges om? for passer vel ikke da,siden det er vanlig fordeler med 1 coil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 26, 2012 Tror blokk og topp er mer eller mindre likt på AAA motor med eller uten fordeler, men skal ikke si det 100% Sikkert noen som vet det her Denne motoren har innsug, dynamo, eksosmanifoldene og sensorer og slikt hvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...