#1 Skrevet Juli 24, 2012 (endret) Hei Jeg selger min Audi A6 2005 modell. Bilen er en 2.0tdi manuell som har gått 150000km, clutch og svinghjul ble byttet på 144000km da dette tydeligvis har vært et problem på disse motorene. Bilen ble EU godkjent i mars med 0 feil før dette ble det xenon pærene byttet, bremseklossene bak og glødepluggene. Bilen er tatt godt vare på og blitt vasket jevnlig. Neste service er om 9000km. Det står nå et supersport justerbart senkesett på bilen, men dette har desverre begynnt og knirke i demperne bak og må byttes, jeg har H&R 40mm senkefjærer som jeg kan sette på før salg eller jeg kan gå ned i pris hvis du vil bytte det selv. Det står 20" tomasson felger på bilen disse er litt kantkjørte av tidligere eier desverre. Vinterfelgene er orginale 16" 2 av dekkene må byttes da det er noen som har dratt ut nesten alle piggene i de på en fest jeg hadde en gang, men jeg kjøper gjerne nye hvis det er ønskelig. Litt info: Soltak Største multimedia pakka Største clima pakka Parkeringssensor bak Cruisecontroll CD veksler Regnsensor ESP Varmeseter El justering på speil Bakluke åpner inni bilen Navigasjon Ta kontakt for mer info 47898717 Pris er 215000,- Kan være åpen for innbytte i samme prisklasse eller mellomlegg fra min side. Mvh Mathias 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...