Anbefalte innlegg

Skal nå kjøpe panserforlenger til radio-blue som jeg kaller bilen min.

 

Er plast noe å satse på eller kommer jeg til å angre (er jo den billigste måten). Eller burdte jeg investere i aluminium og få den tinna og lakka og alt blir i ett.

 

Hva må gjøres for å få åpna panseret etter å ha montert forlenger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn plast greier blir ikke bra uansett da.. så vil absolutt anbefale deg å kjøpe en i metall med det samma.. er litt "dill" og få montert, men det ordner seg nok..

 

Når det gjelder åpning av panser er det mange "muligheter" her.. Selv fikk jeg montert inn en magnet bryter med en liten trykk-knapp i grillen.

Først åpner du innefra som vanlig.. deretter trykket jeg på knappen i grillen (som var "usynlig") denne dro da til seg magneten som var festet til staget som åpner panseret.. litt dill og montere, men greit nok.

Andre løsninger er jo bare og fjerne den "gamle" åpneren og erstatte denne med en liten hyssingbit e.l som du kan dra i og dermed åpne med.. Mange muligheter her... bare fantasien som setter begrensninger.

Når jeg ser hva du har fått til inne i bilen, så blir ikke dette noe problem for deg da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte en slik vanlig badlook list av glassfiber, og fikk støpa den på panseret med glassfiber. Ble utrolig bra resultat!

 

Åpner panseret med en "Hidden" wire bak grillen.. funker fett!! :D

 

Dette er en golf 3 da.. men blir vel samma ulla...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jag har bruker kun vanlig festepunkt i den "badgeless"-grillen jeg kjøpte fra Seidl eller Lumma (husker ikke). Funker fint på min i allefall. Og jeg Syntes du burde gå for en forlenger i alu, da det gir et mye penere resultat, som holder og holder og holder og holder og holder :P

Knot å sveise på som sagt, men bare sørg for å få noen kyndige til å gjøre jobben.

 

-Viktig!

 

ikke havne i den fella jeg gikk i med å sparkle istedet for å tinne, da sprekker det opp og blir skikkelig fælt.

Jeg må slipe opp mitt på nytt og tinne skikkelig nå :(

men men, lærer (forhåpentlig) av sine feil.

Slenger med noen bilder av hvordan grillen min ser ut under pansret, og ferdig resultat:D

 

mvh

Anders K.

nesten ferdig.jpg

DSC00393.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker for bra svar folkens :) Hvor får man kjøpt forlenger i alu ?, har bare finni steder som selger plast.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker for bra svar folkens :) Hvor får man kjøpt forlenger i alu ?, har bare finni steder som selger plast.

Får du i det heletatt kjøpt i alu? Jeg har aldri sett det tilsalgs, så den må vel lages?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

finnes nok ikke alu. bare vanlig stål.. ihvertfall det jeg har sett.. men det er jo like greit siden panseret er i stål og.

 

Beste er som sagt og sveise ogtinne ja.. skal gjøre dette på min og nå.. når man limer og støper på glassfiber så er det som regel veeldig stor sjans for at det sprekker opp igejn etter en tid... men ar sett resultater av at det har gått bra og da.. men sikrest er det med stål.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

okey stål, men hvor får`n kjøpt det hen ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.