#1 Skrevet Juli 25, 2012 (endret) Hvordan kan man fjerne takrailsa på audi a4 b5 avant ? MÅ man under takteppet eller er det en måte å skru dem løs fra festene uten å ta ut festene i taket?. har prøvd å søkt på nett.. skulle gjerne hatt svarte da min skal ha all black/grey 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 23, 2012 regner med de er skrudd under tak trekk ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 23, 2012 Se etter skruer ved å løsne tak-håndtak el. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 23, 2012 Mener at man må ned med taktrekket ja Edit: Guide til demontering - http://www.audizine.com/forum/showthread.php/404466-B5-Headliner-Removal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 23, 2012 crap on a cracker... da blir det ikke gjort for min del 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 23, 2012 Vi gjorde det på dama sin bil for ikke så lenge siden. Tok igrunn ikke så lang tid som man hadde trodd. Er jo egentlig bare ned med alt av deksler, lamper og solskjermer. Kjør på ;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 23, 2012 neeeei tror jeg står over den der vurderer å selge også men....... bææææh personlig syns jeg det er finere med svarte rails... men har facelift utgave 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...