#1 Skrevet Juli 25, 2012 Er serkt anbefalt å bytte bolten som holder reimhjul fast i veiv på motor når denne har vert løsnet. Denne selges kun med i regreim sett. Det er vel heller sjeldent denne blir brukt i settet ved vanlig regreimskifte? Er det noen som har en slik bolt liggende å slenge som de da ikke trenger som jeg kan få kjøpe???? Mvh Jonny 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 25, 2012 De selger den løst på møller,det var der jeg kjøpte den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 25, 2012 da er det bare å handle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 25, 2012 Ifølge her så er den utgått. Men er mange forhandlere som sitter inne med de fortsatt da Hva er nærmeste forhandler for deg ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 25, 2012 Haugesund hadde en inne på lager har den i postkassa i morgen Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 25, 2012 Haugesund hadde en inne på lager har den i postkassa i morgen Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Godt det ordna seg da. Hvis ikke hadde jeg bare solgt deg en herfra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 25, 2012 Godt å vite at at det er å få tak i Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 25, 2012 Godt å vite at at det er å få tak i Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Ja enn så lenge, vi har en igjen og etter det er det ikke å få tak på ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...