#1 Skrevet Juli 25, 2012 Er en på jobb som lurer på å handle seg en passat 2012 mod. I denne vil han sette i et R-LINE ratt, men det er ikke samme delenr på airbag. Noen som har prøvd å bytte ratt og bruke gamle airbagen ? Skrik ut ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 25, 2012 Henger meg på denne.. Har også lyst til å bytte til R-line ratt i min Passat.. Er det mulig å bytte til ratt fra Golf 6 eller Scirocco? Ser på en del tyske sider at disse rattene skal passe om hverandre..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 25, 2012 I passat 3C 2005-2010 så er Golf MK5 GTI / R-Line ratt plug and play. Golf MK6 Ratt må du ha ny airbag, ledningsnett og rattstyreenhet. I Passat 3C 2011+ så skal golf 6 gti ratt være pluy and play 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 25, 2012 I passat 3C 2005-2010 så er Golf MK5 GTI / R-Line ratt plug and play. Golf MK6 Ratt må du ha ny airbag, ledningsnett og rattstyreenhet. Så hvis man bruker mk5 ratt, så bruker er det kun ratt man trenger? Airbag brukes igjen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 25, 2012 I passat 3C 2005-2010 så er Golf MK5 GTI / R-Line ratt plug and play. Golf MK6 Ratt må du ha ny airbag, ledningsnett og rattstyreenhet. Så hvis man bruker mk5 ratt, så bruker er det kun ratt man trenger? Airbag brukes igjen? Så lenge du har 3-eika ratt fra før så er det samme Airbag ja. Har du 4-eika må du ha ny. Jeg har akkurat byttet dette på bilen min;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 25, 2012 Men ingen har svar på det jeg lurte på ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 25, 2012 Ser airbagen lik ut så passer den. Om det er noe som eventuelt må byttes da så er det ledningsnettet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 25, 2012 Ser airbagen lik ut så passer den. Om det er noe som eventuelt må byttes da så er det ledningsnettet. Men det er jo ingen som har sånt ratt så er ikke lett å se om det er likt Spørsmålet er om noen har gjort det selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 25, 2012 Må jo være noe bilder på google? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 11, 2012 Opp igjen med denne. Møller frarådet meg å bytte da de ikke kunne garantere noe. Men slår meg ikke til ro med det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 11, 2012 Er en på jobb som lurer på å handle seg en passat 2012 mod. I denne vil han sette i et R-LINE ratt, men det er ikke samme delenr på airbag. Noen som har prøvd å bytte ratt og bruke gamle airbagen ? Skrik ut ! Har du de to forskjellige delenumrene? Kan det være et skille på om den har én eller to ladninger? Eller er den tredje (loddrette) eiken forskjellig på et vanlig 3-eiket ratt kontra et R32/GTI/flat bottom MF-ratt? Mener å ha lest at dette er tilfelle på andre VW-modeller. Har dere sjekket diverse utenlandske forum dedikert til Passat? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 12, 2012 Kikka litt på div bilder og det ser ut til at airbagen er helt forskjellig på de to rattene så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...