#1 Skrevet Juli 25, 2012 satt på nytt senkesett i går, men får rare lyder forran når jeg svinger. det er ikke noe skrape lyd, mer en dunke lyd. noen som vet hva dette kan være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 25, 2012 Sitter alt fast som det skal? Sitter fjærene i rett posisjon, slik at disse ikke kan vri seg osv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 25, 2012 Hva slags bil osv er det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 25, 2012 tipper det er ein golf v r32. hadde samme lyd når eg og senka min golf v. fant ut at det var plastringen mellom hjelpefjøra og hovedfjøra som lagde lyden.(trudde eg). lyden begynnte å bli plagsom men etter eg vridde på fjøra når den var i spenn så vart lyden borte. så eg vil nok tru at fjøra ikkje er på plass i demperskåla eller i fjørbeinslageret. få ein til å vri på rattet mens du ser på fjøra og ser etter at den ikkje flytter på seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 26, 2012 Brukte di de gamle fjærbeinslagrene? Eller var de nye? Monterte du begge delene (lagret er to-delt) Sent from my HTC One S using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...