forhjul som rister og vingler

Anbefalte innlegg

hei har en audi 90 coupe, en 90 mod 20l 16v. men har problemer med høyre for hjul når jeg kjører virker det som om det er løst, det vibrerer, for så plutselig bli stille og slik kan den være en stund. hva kan dette være? har og problemer med at takluken ikke åpner seg det virker som om den henger på høyre side.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Angående forhjulet, for det første så må du ikke kjøre med bilen før du har funnet ut av hva problemet er!!! Det er livsfarlig både for deg og andre i trafikken å kjøre rundt med alvorlige problemer i hjulopphenget!

'

Jeg tipper (i denne rekkefølgen) løse hjulbolter, løs akselmutter, løs eller utslitt nedre opphengskule, løs eller utslitt styrekule, utslitte indre foringer på bærearmen. Ta en runde og sjekk om alt er som det skal være.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bilen står godt i garasjen til den er friskmeldt, har allerede sjekket det jeg kunne finne av foringer og lagere uten å finne noen åpenbare feil der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.