#1 Skrevet Juli 31, 2012 (endret) As above! Noen få merker men ingenting graverende. Må hentes! Illustrasjonsbilde: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 17, 2012 Muligens dumt spørsmål, men jeg lurer: Denne passer kun S-line bil? Eller er det en S-line diffusor som passer på non S-line? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 17, 2012 Muligens dumt spørsmål, men jeg lurer: Denne passer kun S-line bil? Eller er det en S-line diffusor som passer på non S-line? Hei Adrian Etter hva jeg har forstått passer denne nok kun S-line bakfanger, desverre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 17, 2012 Det kan jeg bekrefte, det er forskjellige støtfangere på S-line og non S-line dessverre. Du kan få den montert på non S-line med diverse tilpasninger på støtfanger, men usikker på hvordan det ville blitt seende ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 27, 2013 Blir skrotet snart, kom å hent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 11, 2013 Opp... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 22, 2013 Ingen som trenger reserve eller vil bygge om til penere rumpe på sin non S-line? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 23, 2013 Gitt bort! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...