Bakrelyddemper Audi 90 2,3 Typ89Quattro

Anbefalte innlegg

er det samme som på coupe?

 

er det bare tykkelsen som er forskjellig mellom denne og S2 lyddemper!

eller er S2 litt grovere rør?

 

jeg synes bakre lyddempere fra div "effekt" anlegg er så syke dyre!! så jeg tenkte og kansje sette på S2 lyddemper, kansje det ble litt "grommere" lyd!!

 

jeg vil ikke drive og mekke med såkalte universale, dessuten så må jo den he¤#"&% lyddemper`n ligge på tvers bak der!

 

hva har folket "der ute" gjordt?? noen tips, forslag??

 

mvh

Tom Roger

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På min sveiset jeg inn en lydpotte.. Klart mye billigere enn å kjøpe nytt, men men

 

Jeg prøvde litt forkjellig da, for å finne den bestemte lyden.. Kutta først ut bakre lydpotte (ikke å anbefal), sveisa inn et par svinger. Da ble det litt gromm lyd, men jeg synes det ble litt vell mye støy inne i kupèn, så jeg sveiset inn til slutt en liten lyddemper. Er fornøyd med den som den er nå! :klapp:

 

Geniale ved å sveise selv er jo at man kan selv velge enderør : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

på 90'n min er det montert s2-potte. Har ikke fått sjekka hvordan de har gjort det, men det er sikkert plass. Blir jævlig grom lyd ihvertfall :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg holder på og bytter ut den bakerste potta mi, nå har jeg tatt av potta bak, og det grom lyd nå!!

 

Har fått tak i S2 coupe potte, vil det bli mere lyd i den enn den originale potta?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.