#1 Skrevet Juli 25, 2012 Var vist en aan motor jeg hadde kjøpt og har bare 3b motorer liggende. Så jeg mangler dekselet (blikkplaten) mellom regreimen og blokka. Veit ikke om jef trenger dwn men kjekt å ha Er det noen andre forskjeller på motoren? Passer regreim fra 3b eller må jeg ha denne ny og? Trenger et nytt strammehjul og evt om noen har liggende. Jonny 45852999 Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 26, 2012 Var vist en aan motor jeg hadde kjøpt og har bare 3b motorer liggende. Så jeg mangler dekselet (blikkplaten) mellom regreimen og blokka. Veit ikke om jef trenger dwn men kjekt å ha Er det noen andre forskjeller på motoren? Passer regreim fra 3b eller må jeg ha denne ny og? Trenger et nytt strammehjul og evt om noen har liggende. Regreim passer ikke over fra 3b motor. Er også forskjellig strammemekanisme men det har du vell sett ? Når du sier blikkplaten er det da det plastdekslet du mener som igjen holder det utvendige dekslet ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 26, 2012 Er det ikke stål på ann? Er iverfall det på 3b. Kan ta et bilde senere. har du regrei. Å strammehjul? Kjører justerbart kamhjul på en aby topp. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 26, 2012 Er det ikke stål på ann? Er iverfall det på 3b. Kan ta et bilde senere. har du regrei. Å strammehjul? Kjører justerbart kamhjul på en aby topp. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Er plastikk på min hvertfall Har ikke det, men Kim Even Aspvik her på forumet har et helt nytt register sett til salgs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 26, 2012 Ble litt usikker jeg nå for jeg kjører alle reimhjulene fra 3b untatt vannpumpe og strammehjul. Skal jeg fremdeles ha ann regreim? Blokk og veiv er jo den samme. Eneste forskjellen er jo vannpumpe og strammehjulet/løpehjulet. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 26, 2012 Ble litt usikker jeg nå for jeg kjører alle reimhjulene fra 3b untatt vannpumpe og strammehjul. Skal jeg fremdeles ha ann regreim? Blokk og veiv er jo den samme. Eneste forskjellen er jo vannpumpe og strammehjulet/løpehjulet. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Du kan montere vannpumpe, oljepumpe osv fra 3b og over på aan blokk også da bruke 3b register, men er jo litt jobb da Forskjellen ligger i at 3b har stramming på vannpumpe og løpehjul på oljepumpe mens aan har egen strammer midt på blokka og vannpumpa står fast + at reg reim er lengre på aan Ble litt usikker jeg nå for jeg kjører alle reimhjulene fra 3b untatt vannpumpe og strammehjul. Skal jeg fremdeles ha ann regreim? Så ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 26, 2012 Da trur jeg jeg går for 3b kamdrev og reimhjul på veiv (anntar da at reimhjulet til regreima på veiv er likt det som står på aan og de andre hjula er lik i størrelse bare stramminga som er ulik, ergo lengre reim.. ), aan vannpumpe og strammehjul, med aan regreim.. Hadde du et plastdeksel forresten Jan? Takker for gode innspill by the way 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 26, 2012 Da trur jeg jeg går for 3b kamdrev og reimhjul på veiv (anntar da at reimhjulet til regreima på veiv er likt det som står på aan og de andre hjula er lik i størrelse bare stramminga som er ulik, ergo lengre reim.. ), aan vannpumpe og strammehjul, med aan regreim.. Hadde du et plastdeksel forresten Jan? Takker for gode innspill by the way Da skal det bli riktig ja Skal kikke litt å se om jeg har jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...