#1 Skrevet Juli 25, 2012 Hei! Trenger fronfanger s2 eller rs2, panser, og frontlykter, coilovers! har du noe er jeg meget int;) Mvh Ola 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 26, 2012 Jeg har ei venstre frontlykt om interesant:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 26, 2012 Har panser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 26, 2012 Nå har jeg akkurat prøvd og satt i ny travers, og det viser seg at hele bilen er rammeskakk etter et uhell, 560hjul hk på grusvei er ikke lurt, så trenger nytt karosseri. Noen som har ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 26, 2012 Får snart tilgang til et kaross som jeg skal plukke deler av.. Om det kan bli interesant.Må høre med han som har det. Evt gi bud? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 26, 2012 bilde? Er det 90 sedan? quattro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 26, 2012 Har ikke noe bilde enda, men er coupe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 26, 2012 jeg er meget int da i allefall, hvilke deler skal du ha? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 26, 2012 Hadde tenkt på kammene(7a), Og no interiør deler. Må få sett over den først:) vet den mangler frontfanger værtfall.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 26, 2012 ok, den er god. Når vet du noe mer da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 26, 2012 Hm, forhåpentligvis i løpet av neste uke:) han som har bilen er på ferie nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...