Problemer med tilpassing av original luftfilter boks S4 C4

Anbefalte innlegg

Hei,

Tenkte å montere orginal luftfilter boks i S4. Fått hele boksen i dag og prøvde meg på montering med det virker at jeg fortsatt mangler noen deler..

Altså røret som skal inni filteret passer ikke helt, det er ikke helt tett nok.

Er det noen som vet hva som er galt her? Trenger jeg flere deler? : klø :

Prøver å vise problemet med bildene under.

Denne greia demonterte jeg i dag og jeg ønsker ikke å ha noe sånt i motorromet ;)

0d29c41ff6acfb98.jpg

dd67979240eab82e.jpg

b6d49ab0dfca2720.jpg

552965aacdb38816.jpg

Så er luftfilterboksen på plass men det er noe som ikke stemmer her:

5016f3e183acac4c.jpg

df9a8eb936f64ada.jpg

3e880029dd37477d.jpg

d7044287d83fe38e.jpg

b984b04f69063cf0.jpg

b9f5c0b6dcf8d9b2.jpg

1471a17f17874a26.jpg

Ser ut som jeg trenger 2 spesielle skruer og men det er vel ikke så vanskelig å kjøpe men ellers sitter røret alt for løst i boksen.. : klø :

Det er vel ikke sånt det skal være?

Any1 help :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

i inngangen på luftfilterbksen skal det sitte en O-ring...er sikker på at det er riktig luftfilterboks?..min har hurtigklips mellom boks og LMM...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

i inngangen på luftfilterbksen skal det sitte en O-ring...er sikker på at det er riktig luftfilterboks?..min har hurtigklips mellom boks og LMM...

Jeg er ikke helt sikker. Kjenner ikke disse S4 så godt ennå men kan ta bilde av hele boksen litt senere i dag :P

Virker nesten som at det mangler en O-ring ja.. Takk for tipset.

Om jeg vrir litt på LMM så passer det nesten 100% men så mangler jeg 2 skruer : mad :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du trenger to helt vanlige skruer som passer, 2 skiver til disse skruene og deretter en O-ring som går rundt røret til LMM.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.