#1 Skrevet Juli 26, 2012 (endret) 700KR.Bud 034 133 455b Passer på mange motorer. Som aan/ng/7a/ osv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 26, 2012 vet du om det er mye jobb å bytte? har noe trøbbel med tomgang på kald motor, er jo vert et forsøk hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 27, 2012 Veldig grei å bytte. Trenger bare et skrujern for slangeklemmer. Koster 4000 ny hos møller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 27, 2012 Hei, er den tett og fin? Min suger luft og motoren ruser når jeg fyrer startgass på den.. Og hvor er Eidsvåg, er vist flere plasser i landet som heter det:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 27, 2012 Eidsvåg ,møre og romsdal. Min fungerer fint,ikke opplevd noe problem med denne. Jeg skal skifte den ut pågrunn hiddensprut,så da trenget jeg den ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 5, 2012 Solgt? Om ikkje så byr eg 700 inkl frakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 6, 2012 Ikke solgt. Visst det ikke kommer høyere bud i kveld så får du den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 14, 2012 Ligger her fortsatt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 29, 2012 solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...